Zajmij się monitorowaniem i obserwacją dostarczarności wiadomości e-mail
Dla firm

Zajmij się monitorowaniem i obserwacją dostarczarności wiadomości e-mail

Nie każdy wie, co to jest dostarczalność wiadomości e-mail oraz co zrobić, aby umiejętnie ją zmierzyć i poprawić poszczególne wskaźniki wysyłki wiadomości do klientów. Obecnie można zauważyć bardzo duży wzrost rozwoju branży e-commerce, dzięki czemu prawie każda osoba prowadząca własny biznes dociera do klientów także za pomocą wysyłki wiadomości mail. Aby jednak dotrzeć do jak największej liczby klientów, poczta email oraz jej wysyłka powinna być zbadana w sposób dokładny, skrupulatny, tak aby wiadomości docierały do konkretnej grupy odbiorców i przynosiły realne korzyści przekładające się na większą sprzedaż.

Zajmie się monitorowaniem i analizą dostarczalności emaili

Konkurencja ECommerce jest ogromna, dlatego poczta email, która trafia do poszczególnych klientów może być mało widoczna, jeżeli zatem chcemy, aby liczba klientów wzrastała, musimy zająć się odpowiednim monitorowaniem oraz analizą wiadomości mail. Takie monitorowanie najczęściej polega na analizie wzrostu bądź spadku liczby zrealizowanych zamówień, właśnie na podstawie ilości wysłanych wiadomości do klientów. Nie zawsze infrastruktura serwerowa działa w sposób prawidłowy, często nasze wiadomości trafiają do zakładki oferty bądź do zakładki ze spamem i nawet jeżeli są otwierane przez klientów, traktowane są jak wiadomości śmieci.

W jaki sposób zmierzyć dostarczalność i skuteczność emaili?

Jeżeli zastanawiacie się, w jaki sposób odpowiednio zmierzyć dostarczalność i skuteczność wysyłanych wiadomości e mail, warto wziąć pod uwagę możliwość założenia aplikacji cloud mail, dzięki której możemy zintegrować funkcję organizatora internetowego oraz w sposób bardziej zorganizowany zaplanować wszystkie zadania związane także z wysyłką wiadomości, jakimi jest cała poczta mail.