Wybierz odpowiednią strategię na wysyłkę email do klientów
Dla firm

Wybierz odpowiednią strategię na wysyłkę email do klientów

Jeżeli posiadasz własny biznes i codziennie wysyłasz do klientów wiadomości mail, z pewnością wiesz jak ważna jest odpowiednia strategia w branży eCommerce. Tutaj obecnie jest największa konkurencja. Wysyłana poczta email często trafia do nieodpowiednich zakładek bądź do nieodpowiedniej grupy klientów, przez co nie generuje odpowiednich zysków. Mimo że globalny handel internetowy kwitnie, z roku na rok i jego kwota w miliardach dolarów się zwiększa, tylko najwięksi biznesmeni mają możliwość przebicia się przez świat konkurencji, trudno bowiem zadbać o odpowiednią wystarczalność e-mail do klientów.

Co zrobić aby zwiększyć sprzedaż w firmie?

Prowadząc sklep internetowy, musisz przede wszystkim pamiętać o narzędziach marketingowych, dzięki którym liczba klientów, a co za tym idzie również sprzedaż wciąż rośnie. Tutaj ma ogromne znaczenie infrastruktura serwerowa, dzięki której można mówić o wyższej dostarczalności oraz o zwiększonych zyskach w sprzedaży. Jeżeli nie potrafisz sobie poradzić z konkurencją i odpowiednimi sposobami na zwiększoną dostarczalność, koniecznie zapoznaj się z ofertą EmailLabs, gdzie główny nacisk stawiany jest na rozwój oraz zwiększenie prawidłowej wysyłki wiadomości mail do klientów. Odpowiednio przygotowana strategia to gwarantowany sukces w biznesie. 

Sprawdź stan i poziom dostarczalności i wyeliminuj kolejki wiadomości

Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że wysyłana poczta mail może utknąć w kolejce i nie dotrzeć do klienta na czas. Cały czas wydaje nam się, że dostarczalność wiadomości jest stuprocentowa oraz że wszystkie maile transakcyjne trafiają do klientów w tym samym momencie, w którym zostały wysłane. Tutaj jednak trzeba pomyśleć o odpowiedniej dostarczalności wysyłek, doskonałym narzędziem do tego będzie cloud mail.